it

simplehuman

current Store ID: 36

codice G
sacchetti su misura

codice di prodotto CW0257

Una misura non va bene per tutti i cestini! I nostri sacchetti sono progettati per adattarsi perfettamente a ciascuno dei nostri cestini, affinché non vi siano parti in evidenza e non scivolino mai all'interno. Plastica extra-resistente e doppia cucitura per evitare rotture. Grazie ai solidi lacci, i sacchetti sono facili da sollevare, chiudere e trasportare.

4.8
96 recensioni
Qtà:
18,99 €

caratteristiche

una misura perfetta

I nostri sacchetti sono progettati per adattarsi perfettamente al cestino, in modo che non scivolino e restino completamente nascosti quando il coperchio è chiuso.

spesse cuciture doppie

La plastica super resistente e le spesse cuciture doppie prevengono strappi e rotture.

comodi manici a coulisse

Facili da sollevare, annodare e trasportare.

uno alla volta

L'apertura del dispenser di confezioni consente di afferrare un sacchetto alla volta, senza creare perforazioni o srotolamenti.

recensioni

Recensioni utenti

4.8

average rating
(96 recensioni)

5 star
 
4 star
 
3 star
 
2 star
 
1 star
 
Show Me

Liners

by JaneJ
05/29/2018

Quick,easy to use and just what is needed for a kitchen bin.

thank you for your input

Definitely Not rubbish!

by HeleneF
05/27/2018

Absolutely fabulous bin liners, robust, quality, the most superior liners ever, truly, love 'em. Wonderful to enjoy the birds outside, not be thinking Yeuukkk!! and wondering what you'll get covered in? whilst sorting, washing, moving the refuse - a horrible task! so here, QUALITY products make a difference. Turn the 'chore', into a quick, clean, effective past-time, Really, REALLY excellent product.

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Good product good service

by JD
03/26/2018

These liners fit my 30 litre Brabantia bin way better the the Brabantia liners which are meant for 25 to 30 litre so are hard to get on. They come in lovely dispenser boxes which fit in a cupboard very well. I’ll never buy anything else now. There was a slight issue with the order getting lost in the system but I was more than satisfied with the way the company resolved it.

4 of 4 people found this review helpful

thank you for your input

Excellent Product

by EuniceP
02/15/2018

The bags fit the bin perfectly and and are sturdy enough so that they don't split, and there is no smell. I wish I had discovered them earlier. I would definitely recommend both the bin and the bags.

thank you for your input

Bin liners

by MarianS
01/27/2018

These are fantastic liners that are very strong and stay completely hidden in the bin. Highly recommended.

thank you for your input

Simple human bin and liners

by SusanD
01/27/2018

Great product, strong, easy to fit. Only drawback is they are a little expensive but I would not try and substitute another product.

thank you for your input

Bin liners

by LindaW
01/27/2018

This product is extremely strong and easy to fit into bin and they do not slip out of place when in the bin. One of the best liners I have ever used.

thank you for your input

Excellent

by PatriciaH
01/26/2018

Superb bags, very strong. The waste bins are pretty good as well. Strongly recommend

thank you for your input

Amazing, sensical product.

by KristinaT
11/03/2016

Was not familiar with simplehuman, purchased the container because I liked the shape. What a pleasant surprise! Love the look, the way the lid slow-closes and the amazing snugly fitting liners. I over-stuff my trash and the liners are so strong and sturdy that there is no chance for tear or leakage. Wonderful products. Excellent quality.

4 of 4 people found this review helpful

thank you for your input

Good Bags - worth the price

by NancyH
10/19/2016

I like these tidy bags - they hold a lot and fit perfectly. To me they are worth the extra price.

thank you for your input

Code G Can Liners

by DawnP
10/17/2016

LOVE EM!!!! So pleased that the bag stays in even when I throw heavy items in it! Kudo's to ya''ll for making these!!! So pleased!

thank you for your input

Custom Fit Code G Can Liner

by DawnP
10/17/2016

I LOVE THESE!!! The bag doesn't slip inside the can when you throw a heavy item in their. Kudo's to ya'll for making a can liner that I'm pleased with!!!!

thank you for your input

excellent products

by BobbyC
10/05/2016

The bags are great. And pretty indestructible. My two wishes: when I bought the two-bin system that they came with a few starter bags included. Also, it would have been better if the bin system is automatically suggested to order bags --and a discount for first-time buyers.

note from simplehuman

Thanks for your review! Please visit our simplehuman app to sign up for automatic replenishments with free shipping!

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Code G liners

by PamelaB
09/21/2016

Very good product. Fits well, very strong. Would have given it five stars except I think they are quite pricey.

thank you for your input

Fit Perfectly

by Jodie M
09/21/2016

The only downside with these are that they should be scented. The garbage smells after a day or so.

thank you for your input

GREAT FIT, GREAT QUALITY, GREAT LINER!

by CHERYLC
09/17/2016

THESE LINERS FIT THE SIMPLEHUMAN CAN PERFECTLY! I PURCHASED THE SPECIAL FOR 3 PACKS OF 20. THESE WILL LAST ME OVER A YEAR. QUALITY IS GREAT, FIT IS GREAT! VERY HAPPY WITH PURCHASE OF SIMPLEHUMAN CAN AND LINERS! RECOMMEND HIGHLY!

thank you for your input

Custom fit Code G liners: packs not boxes as shown

by JG
09/16/2016

Item I purchased was shown as boxed, it came in packs. Fortunately I still had them box and was able to put the packs inside to dispense as normal. I do think your product photo shown at point of purchase should match the product despatched. For that reason only I am giving 4*, the liners themselves are a 5*

2 of 2 people found this review helpful

thank you for your input

Pratique

by JéromeL
09/16/2016

Juste parfait

thank you for your input

Liners Review

by ClaireE
09/15/2016

These are the best bin liners ever!! I was sceptical that they would be so good - but they are amazing. I have been using them for three years now and have never had one split! They are such good quality.

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Liner bags

by EdK
09/14/2016

Still the only bags available that actually fit.

thank you for your input

code G liners and trash bin .

by BrendaM
09/08/2016

I really love this trash bin and liners . The fit is perfect and I love the ease of opening the can and the lid closes slowly on it's own . Looks good in any kitchen !

thank you for your input

G bags a tad too small

by FredC
08/19/2016

I need the next size up. My disposal containers are 7 gallon with a square opening. I have two and they are part of my garbage and recycle kitchen pull out. What would the next size by that fits a square opening.

note from simplehuman

Code H liners would be the next larger size in width. Please follow this link to find H liners on our simplehuman website. http://www.simplehuman.com/code-h-custom-fit-can-liners-240-pack

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Great bin, great liners

by SallyN
08/19/2016

I'm very happy with my new bin and supply of bags - worth every penny - excellent quality and would recommend to anyone. Many thanks.

thank you for your input

Excellent

by MandyD
08/18/2016

Has made an unpleasant job a breeze! Fits perfect and is sturdy!

thank you for your input

Simple Human

by PaulT
08/04/2016

These bags , when used with the appropriate size Simple Human bin is the bees knees the full bag removes easily with no fiddling looking for the edge, the shaped bin bottom reducing suction. we also use them in a non Simple Human bin a bit more fiddly but better than standard black bin liners

thank you for your input

Simple

by BobW
08/04/2016

Simply does what they do in the bin

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Excellent product, but difficult to communicate online!

by DuncanM
07/28/2016

The product (Code G custom fit bin liners) is excellent and ordering online was easy. Delivery was made within the timescale indicated. However, following the first delivery attempt (when I was not at home!), I tried to activate the 'revised delivery instructions' on your website, to no avail. The same thing happened when the package was delivered the second time, when again I was not at home! Your website provides very clear instructions on how deliveries can be customised, but does not allow any request to actually be accepted - very frustrating indeed!

note from simplehuman

Thank you for your feedback, we are glad to hear that you love our products and website. I am sorry that the delivery service was not up to the expected standard, a customer service agent will reach out to shortly to investigate this further.

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Perfect fit

by ChinP
07/20/2016

These are the only liners that fit the bin perfectly.

thank you for your input

Excellent quality

by GailL
07/15/2016

Have been using these trash can liners for about 4 years now and have never had one bag rip, and only once did a handle snap. The birds don't rip into the bags at the curb. I love the idea that each pack has a reminder when you get low and need to reorder. Then you get them delivered right to your home and do not have to drive to store to buy them.

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Sac poubelle code G

by Marie-joséeC
06/28/2016

Vos sacs sont extra félicitations ceux qui les critiquent ne savent pas les utiliser

thank you for your input

Best Garbage Bags!

by CoriZ
06/25/2016

These garbage bags hold an intense amount of garbage. You can compact it in and the bags don't break or stretch to the point where you're worried about it splitting open on the way to the dumpster. Definitely worth the cost!!

thank you for your input

Never got the delivery!!!

by ValerieB
06/17/2016

Could someone please call me back as I never got this product delivered. It was sent back to you! Thanks for your feedback.

thank you for your input

bad news

by LindaO
06/01/2016

My order never arrived . They kept my money

thank you for your input

Best product ever!

by JenniferT
05/20/2016

I know it's just a "garbage can" but it has made one aspect of my life simple and that's awesome. Easy to use, clean and no fingerprints! The bags are fantastic. Easy in, easy out and they hold a ton! I ordered them online and received them in a day and a half. Great products and customer service. I'll keep coming back! (Love the box...it fits under my sink). .

2 of 2 people found this review helpful

thank you for your input

Bin Liners

by RaymondM
05/11/2016

First rate product Does the job, well packed, easy to use keeps the Kitchen area clean and tidy. Thanks Ray Mac.

2 of 2 people found this review helpful

thank you for your input

codeGliners

by davidS
05/09/2016

you cannot make them any better great fit and a great seal when you seal the up.

thank you for your input

Thank you!

by JessieT
05/09/2016

No leaks, no mess...I love the whole Simplehuman system -- both the can and the bags. They keep your garbage virtually out of sight and are so much easier to add and remove than the old supermarket bags and the same old pails. This is a terrific feat of engineering.

thank you for your input

just right

by gregoryC
05/09/2016

These liners are strong and fit my can perfectly. Tried cheap bags from the grocery store but they were a waste of time and money.

thank you for your input

trash can liners

by Nancy LD
05/09/2016

One of the few things in life that I don't have to keep track of. Pull up on line, order, and done. Thank you for the consistent service.

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Fantastic Service

by BrianS
05/03/2016

my first time visiting the website but it's now in my 'favourites' the service was fantastic and product was well priced with no wasted packaging

thank you for your input

Custom fit Bags

by HeatherC
04/28/2016

They are wonderful, its nice to have a bag that fits like a glove!!

thank you for your input

simple human

by georginaI
04/26/2016

Excellent service. I like the bags because they really fit the bin. Was surprised that this offer did not have a box like my last one but I am using the other box for them so it is OK. Bags are still excellent.

thank you for your input

Bin Liners which make life easier.

by KateF
04/25/2016

Simplehuman code G bin liners make an unpleasant domestic task easier and even pleasant. They fit perfectly and when full tie up and lift out of the bin effortlessly. Rubbish is totally enclosed and protected from scavengers while waitinng for collection. I have been using these liners for two years and will continue to do so. .

thank you for your input

For once a liner that does not leak

by AndrewF
04/22/2016

Love these liners, strong and the best bit no leaking or tearing. They are just great liners

thank you for your input

Great item

by LesleyM
04/22/2016

Very please at the quality Love my new bin

thank you for your input

Super Produit

by MARCR
04/22/2016

Depuis que nous avons une poubelle Simple Human achetee pendant notre séjour aux US, nous utilisons les sacs G qui sont de très grande qualité. Jamais déçus et ravis de les trouver en Europe.

thank you for your input

Bin Bags

by Daphne. L
04/22/2016

These bags are first class and and although expensive are well worth paying the extra for. They are so easy to use and make emptying the bin an easy task.

thank you for your input

Code G liners

by YvonneM
03/23/2016

Please develop blue recycle able liners for this size. Keep up with products offered in recycler trash cans

19 of 20 people found this review helpful

thank you for your input

Trash Bag Review

by Amie A
03/21/2016

Love the Design of my Trash Can and I Love the way the bags fit into the bin. They are strong durable and ordering is quick and easy. The price is was to expensive though and It makes me want to go back to using grocery bags as my trash bin so much more economical but not as cute in the kitchen...

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Great product

by JosephG
03/11/2016

Perfect fit! With easy on-line ordering : )

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Great Product

by TheresaR
03/10/2016

I have had my trash can for a long time and the liners are true fit. I have had no problems and am very happy.

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Review

by LeeB
03/10/2016

Brilliant products, can't recommend highly enough. So easy to remove liner when full, no struggle,, simply slips out.

thank you for your input

Custom Fit Can Liners

by KristinG
03/09/2016

they're are the best! They fit the can perfectly, once you use these liners, there's no using anything else!

thank you for your input

G Bags

by maureenW
03/05/2016

Brilliant. Fit and Strength

thank you for your input

Custom trash bags

by RachelD
03/02/2016

Love them wish I found out about these a long time ago!

thank you for your input

Fantastic

by maureenW
02/20/2016

Fantastic Fits wonderfully

thank you for your input

G bin liners

by MaryG
02/10/2016

Must say really pleased with my new bin , and I fine the bin liners great very strong at first I was thinking these bags are very dear , but I fine they seem not to need replace as quickly , Because they don't tear and I can fill the bin to the top , then when I empty it the bags are strong and don't tare so I am not replacing them as quickly over all I think they are better than cheap bags

thank you for your input

Great product

by DebbieP
02/08/2016

A little pricy but fit perfectly, no slippage which means no mess when you remove bag

thank you for your input

Sacs poubelle

by JacquelineR
01/30/2016

C'est parfait. Solide, facile à placer et à enlever. Parfaitement adapté. Je recommande vivement. (Plus joli en plus que les classiques vert bronze ou noir goudron)

thank you for your input

Perfect fit!

by CatherineC
01/30/2016

I treated myself to these liner bags after a full year using Hefty brand bags. The Hefty bags did an acceptable job, however, I decided to use my Simplehuman coupon during the holidays and I am so glad I did! The liners fit perfectly with no bulging at the edges or stuffing plastic down the sides.I will be ordering these liners from now on.

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Love it!

by HeleneG
01/30/2016

The fit is perfect for the can..the bag doesnt stick out like other garbage cans. Its clean and sturdy bags.

0 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

wonderful

by elizaethM
01/29/2016

great bag, very happy to use them, thank you.

thank you for your input

parfait

by FlorenceD
01/25/2016

Les sacs commandés sont vraiment parfaits. Ils sont solides, ne se voient pas et sont faciles à installer et à extraire lorsqu'ils sont remplis. bravo simple Human pour la qualité de vos produits !!

thank you for your input

Great product

by PeterJ
01/24/2016

I find that the strength of these bin liners surpasses all others. Even the tie-cords are strong enough to carry the bags to the wheelie bin. Nice strong plastic and a perfect fit for my Simply Human bin. Good value and easily dispensed, I won't use any other now I've got these. I would recommend to everyone.

2 of 2 people found this review helpful

thank you for your input

EXCELLENT LINERS

by CYNTHIAA
01/21/2016

WE ARE VERY HAPPY WITH OUR LINERS, PERFECT FIT AND VERY STRONG

thank you for your input

bag and can

by AmieM
01/21/2016

love the can love the bags!!

thank you for your input

AWESOME PRODUCT!!!

by Beverly S
01/21/2016

Just wanted to say that I have never been more pleased with a product than this one. The bags fit precisely and there is no sagging, ripping etc. I will definitely continue buying this product. The garbage can I first purchased from Simple Human is also wonderful, no issues and it is very well made. Thank you.

thank you for your input

Müllbeutel

by JuttaK
01/21/2016

Ich bin absolut begeistert, sowohl von der Passform als auch von der Qualität. Der etwas höhere Preis gegenüber handelsüblichen Müllbeuteln ist absolut gerechtfertigt. Ich werde auf keinen Fall mehr andere kaufen.

thank you for your input

Best bag ever!

by William G
01/19/2016

This is without doubt the best pedal bin bag ever. It is strong and made especially to fit the bin. There is no unsightly overlap so that the edges of the bag stick out and look unsightly - great!!

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

packaging

by garethL
01/19/2016

The bags are great,been using them for the last couple of years. However,they used to come in boxes of 50,which was much more convenient than the 3 bags of 20 which have replaced them. They dispensed much more easily from the box,with the new bag offering itself as the previous one was pulled from the box. I understand the need to reduce packaging,but this is not an improvement. Only a minor niggle,otherwise a good product.

5 of 5 people found this review helpful

thank you for your input

bin bags

by AnnaN
01/19/2016

Bin bags that fit the bin. Yes thank you. I actually gave 3 packs of 20 size G to my daughter and her husband as an extra Christmas present , they were both quite surprised and delighted, after all most people would hardly expect to receive bin bags as a gift. I do hope that Simple Human retain these high standards!

thank you for your input

Love the Can Liners!

by TimB
01/16/2016

Wife brought home the new kitchen trash can.....sleek, stainless steel, easy to wipe off, smaller inside, but actually just the right size. Bingo, inside are special can liners. They FIT PERFECTLY! Wow, new trash can, liners fit exact, nothing sticks out of the top when closed, you can mash down the trash without worry of tearing the liner, pulls out easily, new one goes right in. Worth EVERY extra cents per bag, cuz it does exactly as advertised. Bought another year's supply. Great purchase.

thank you for your input

Geraldine Giorno

by GeraldineG
01/06/2016

I have purchased bags from you twice now and it is easy to order and the shipment arrives very quickly. I will continue to order from you in the future. The bags are sturdy with handles and can be removed from the container quite easily. They are water tight and do not leak. Extremely happy with the product.

thank you for your input

Trash Bags G

by RonaldM
01/06/2016

How nice it is when trash can liners actually fit a trash can. Most grocery stores do not stock these style of trash bags. Good job Simplehuman!

thank you for your input

Binbag

by Colin R
12/11/2015

These bangs are brillant great fit and strong

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Just as advertised

by BillD
12/08/2015

Bags are very durable, and fit our Simplehuman receptacle perfectly.

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Makes life easier!

by MikeW
12/08/2015

Don't have to worry about bags sagging down into oversize garbage cans and causing a mess or falling onto the floor. These bags fit tight to the can and fit neatly under the lid. Tie strings pull out easily and allow you to easily tie a knot to make sure nothing comes out. These bags are a product of superior engineering!

2 of 2 people found this review helpful

thank you for your input

customer

by JohnK
12/03/2015

Bags for my Kitchen can no longer come in a box. This is a pain in the heck, no neat place to keep. Why don't you sell a container at reasonable price to store them in.

note from simplehuman

Thank you for your feedback. We've passed your suggestion along to our product development team.

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

I've never loved a trash can before!

by SusanK
12/03/2015

Great product!!! - the trash can is sturdy and just the right size. The bags are custom made, strong and easy to use!

thank you for your input

Mrs.

by ShirleyD
12/01/2015

I like the fit of these bags. They look neat and stay in place

thank you for your input

Love these bags!

by PatS
11/15/2015

These bags are stronger, fit the can better and stand up to heavy loads better than any other bags. Worth the extra cost.

thank you for your input

Liners

by KenV
11/13/2015

POSITIVE - perfect fit, as expected for this product. NEGATIVE - code G too small, don't expand at all like Glad!

1 of 1 people found this review helpful

thank you for your input

Worth the extra cost

by TylerS
11/10/2015

I am amazed that I purchased a sort-of designer trash can and liners, but I absolutely love them. These bags fit perfectly into the can they are designed for, they are strong, and distribute trash efficiently in my trash can. No more big round bags of trash, I can fit way more trash in with these slim columns. They may cost more than standard trash bags, but the cost is worth it for a smoother, less-hassle experience.

thank you for your input

Great liners

by BeverlyB
11/06/2015

I have been buying these liners for several years and think they are the best. They fit perfectly and are easy to put in the can and remove. They are strong - I've never had one break and they can hold quite a bit.

thank you for your input

garbage can liners

by barbaraC
10/31/2015

Love these liners.........perfect fit! Almost ready to re-oder!

thank you for your input

Great product but pricey.

by ClaytonC
06/12/2015

I love your bags, and your customer service is great!

4 of 4 people found this review helpful

thank you for your input

New 60 Pack

by JohnC
06/11/2015

Sorry to say, but I'm not in favor of the new packaging. I found the box of 50 more convenient for storage and access. I realize the new packing complies with the new in can storage but I would have liked to have the option of ordering the 50 pack. One man's opinion, Thank You.

22 of 23 people found this review helpful

thank you for your input

Service après-vente

by Stéphanie F
05/15/2015

Je suis extrêmement déçue par le service après-vente. J'ai commandé le 6 avril dernier des sacs pour ma poubelle (commande n°2600002635). Ils ne m'ont jamais été livrés, malgré un appel téléphonique et un mail. Au téléphone, votre commerciale m'a dit qu'elle voyait cela avec l'Angleterre. Je n'ai jamais eu de nouvelle. Quant à mon mail, il est resté sans réponse... Le service commercial devrait être à la hauteur des produits. Espérant avoir un jour de vos nouvelles... Faute de réponse de votre part, je me verrais contrainte d'avertir les autres consommateurs sur internet... Stéphanie FUCHS-CANSELL

note from simplehuman

Bonjour Je suis desolee que vous avez eu ce probleme, notre transporteur nous dit que votre commande a ete livree. Pourtant, si ce n'est pas le cas merci de revenir vers nous. Un agent vous a contacte pour vous aider.

thank you for your input

Can Liners

by DonM
03/05/2015

If you love the cans like I do, order the liners. Why not? We normally use one per week, sometimes more. Hate to run out.

2 of 4 people found this review helpful

thank you for your input

Basic Product that Works

by ST
01/30/2015

We've used this liner with our 30L canister for many years. Not much to say about a trash bag or "can liner" but they are sturdy, have good capacity to be stuffed, and fit well. We buy in bulk so it's reassuring to have 400 liners in one place!

2 of 3 people found this review helpful

thank you for your input

Worth its' weight in rubbish!

by ANDREWW
12/31/2014

Absolutely brilliant bin and having bin liners that fit properly is an absolute godsend! They seem to fit an inordinate amount of waste into their compact size and have the strength of a bear to boot! Tie handles simply finish off an otherwise fantastic product - recommend 100%

thank you for your input

no title

by WalterD
09/17/2013

Sound product, reliable and easy to use.

2 of 3 people found this review helpful

thank you for your input

Customer

by Samuel G
07/22/2013

Great product. Fits perfectly.

2 of 3 people found this review helpful

thank you for your input

Custom Fit Can Liners Code G

by JanetM
04/14/2013

Excellent product. They don't break, or tear or leak. My family packs the trash can and the liners have always stretched and torn and almost every time the bottom of the can is full of leaky gook. The bottom of my Simple Human can is always clean and the liners slide right out with ease no matter how full they pack it. I won't buy anything else again!

3 of 4 people found this review helpful

thank you for your input

Great Bags

by MICHAELD
03/07/2013

The bags are very good quality and do not leak. Strong enough for heavy loads and a perfect fit for my trashcan. I won't use any other brand and always save by buying a enough for the year and they are shipped right to my door. It doesn't get any better.

5 of 6 people found this review helpful

thank you for your input

High quality, bag never rips!

by PeterO
02/03/2013

Bought these to fit my new Simplehuman trash / recycle can and I am not disappointed at all. A bit more expensive than what you can find in the stores, but it fits the cans perfectly and is at least equal quality if not better than comparables out there.

4 of 6 people found this review helpful

thank you for your input